گل سر و بدلیجات شیک

گل سر و بدلیجات شیک

تولیدی گل سر و بدلیجات شیک در مشهد

معرفی تولیدی
تولیدی گل سر و بدلیجات شیک در مشهد یکی از بهترین و معتبرترین تولیدکنندگان گل سر، دستبند، گوشواره، گردنبند و سایر بدلیجات زیبا و خاص است. این تولیدی با استفاده از مواد با کیفیت و طرحهای منحصر به فرد، محصولاتی را تولید میکند که هم با سلیقه های مختلف مناسب هستند و هم با قیمت های مناسب عرضه میشوند.

نمونه کارهای تولیدی

تولیدی گل سر و بدلیجات شیک در مشهد دارای نمونه کارهای متنوع و زیادی است که شما میتوانید آنها را در کانال ایتا یا تلگرام این تولیدی مشاهده کنید. در اینجا برخی از نمونه کارهای این تولیدی را به شما نشان میدهیم:

  • گل سر: گل سر یکی از زینتآلات زنانه است که برای آرایش مو و صورت استفاده میشود. گل سر هم میتواند به صورت تک فروخته شود و هم به صورت دسته. تولیدی گل سر و بدلیجات شیک در مشهد گل سرهای با رنگ ها، شکل ها و سایزهای مختلف را تولید میکند که هم با لباس های رسمی و هم با لباس های عادی هماهنگ هستند. بعضی از گل سرهای این تولیدی با استفاده از پارچه، فلز، پلاستیک، پروانه، پروپلاست و … ساخته شده اند.
  • دستبند: دستبند نوع دیگری از زینتآلات زنانه است که بر روی دست پوشیده میشود. دستبند هم مانند گل سر، به صورت تک یا دسته فروخته میشود. تولیدی گل سر و بدلیجات شیک در مشهد دستبندهای با طرحها، رنگها و جنسهای مختلف را تولید میکند که هم با گل سر و هم با سایر بدلیجات ست میشوند. بعضی از دستبندهای این تولیدی با استفاده از چرم، نخ، سنگ، شیشه، مروارید، زرکون و … ساخته شدهاند.
  • گوشواره: گوشواره نوع دیگری از زینتآلات زنانه است که بر روی گوش پوشیده میشود. گوشواره هم مانند دستبند و گل سر، به صورت تک یا دسته فروخته میشود. تولیدی گل سر و بدلیجات شیک در مشهد گوشوارههای با طرحها، رنگها و جنسهای مختلف را تولید میکند که هم با دستبند و هم با سایر بدلیجات ست میشوند. بعضی از گوشوارههای این تولیدی با استفاده از فلز، شیشه، سنگ، مروارید، زرکون و … ساخته شدهاند.
  • گردنبند: گردنبند نوع دیگری از زینتآلات زنانه است که بر روی گردن پوشیده میشود. گردنبند هم مانند گوشواره، دستبند و گل سر، به صورت تکی یا عمده فروخته میشود. تولیدی گل سر و بدلیجات شیک در مشهد گردنبندهای با طرحها، رنگها و جنسهای مختلف را تولید میکند که هم با گوشواره و هم با سایر بدلیجات ست میشوند. بعضی از گردنبندهای این تولیدی با استفاده از فلز، شیشه، سنگ، مروارید، زرکون و … ساخته شدهاند.
گل سر
گل سر
گل شر
گل سر
گل سر
کش مو بدلیجات شیک
کش مو
کش مو سفید
کش مو
گل سر قرمز
گل سر
گل سر صورتی
گیره
گیره
گل سر یلدایی
گل سر پیکسلی

قیمت و خرید محصولات تولیدی

قیمت محصولات تولیدی گل سر و بدلیجات شیک در مشهد بسیار مناسب و رقابتی است. شما میتوانید با توجه به بودجه و نظر خود، از محصولات این تولیدی خرید کنید. همچنین شما میتوانید به صورت عمده و کلی نیز از این تولیدی خرید کنید. برای خرید محصولات این تولیدی، شما باید به کانال ایتا یا تلگرام این تولیدی مراجعه کنید و با شماره تماس آنها در ارتباط باشید

جمع بندی کلی:

تولیدی گل سر و بدلیجات شیک در مشهد یک تولیدکننده حرفه ای و با کفایت است که محصولات زینتآلات زنانه با کيفيت و قيمت مناسب را عرضه میکند شما هم وطنان عزیز با مراجعه به کانال ایتا میتوانید از محصولات جدید با خبر شوید و با قیمت بسیار مناسب خرید کنید ❤

شماره تماس : 09156856595
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

mojtaba وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *